Ce este Crăciunul? Este nostalgie pentru trecut, curaj pentru prezent, speranța pentru viitor. Este o dorința ferventa ca fiecare ceașcă a vieții sa fie plina de binecuvântări bogate si eterne si ca fiecare drum sa duca către pace. Agnes Pharo

Întotdeauna m-am gândit la Crăciun ca la o perioada de timp bun, plăcut, în care omul trebuie sa fie blând, iertător, mărinimos, mai putin egoist, singurul timp în care majoritatea celor pe care ii cunosc par să-și deschidă inimile la unison și să împartă bucurii fara a aștepta nimic în schimb.
De Crăciun, simți că toată dragostea si bucuria pe care o dăruiești celorlalți se întoarce, in mod miraculos, înapoi. Cu cât dăruiești mai mult cu atât vei fi mai iubit. Ce frumos ar fi sa extindem acest sentiment pe toata durata anului.
Așa-i că ești de acord cu mine? Nicăieri nu-i ca acasă, mai ales de Crăciun.
Mereu am crezut în Crăciun si dintotdeauna am crezut în puterea acestuia de a armoniza familiile, de a aduce in suflete iubire, lumina, iertare, puritate…
Am mai petrecut si în alți ani Craciunul în familie. Dar cu fiecare an este parcă mai frumos. Poate pentru că eu devin din ce in ce mai conectată la ființa mea interioara, la cine sunt cu adevărat…
Poate că sunt din ce în ce mai prezentă la tot ce am în viața mea și învăț tot mai mult să apreciez și să am gratitudine…
Acum știu că iubirea poate schimba într-o-o secundă totul și că este un alchimist extraordinar , care poate transforma orice suferință în bucurie.
Astăzi, în seara de ajun am împodobit bradul minunat tăiat chiar de tatăl meu și am pregătit toate bunătățile tradiționale alături de mama mea.
Eu și părinții mei nu vorbim des despre asta. Nu vorbim mai deloc despre ce simțim. Dar eu știu, eu simt…mai mult decât ar putea spune vorbele. Sunt multe lucruri pe care nu ni le spunem. Așa am crescut eu. Într-o familie care nu vorbește și nici nu face paradă cu declarații și sentimente, dar care m-a învățat să simt mai mult decât ar spune cuvintele.
Nu ne spunem TE IUBESC și nici nu ne trimitem mesaje dulci sau cuvinte pompoase. Nu, nici pe departe. Dar eu știu că atunci când am mai mare nevoie, îi am pe ei. Am știut întotdeauna.
Asta am simțit-o, fără să-mi spună. Am crescut cu niște părinți care pentru mine sunt averea mea. Pe viață.
De la ei am învățat să fiu EU. Să merg mai departe cu capul sus, orice ar fi. De la ei am învățat că familia e acolo. E pe viață lângă tine. Pe ei îi sun și acum, când am nevoie de un sfat.
Cu ei vorbesc când am probleme, când sunt fericită, când am nevoie de o vorbă, când îmi trebuie un sfat echilibrat sau când pur și simplu…am nevoie ca cineva să mă asculte.

Crăciunul este despre noi toți împreună. Am înțeles asta de când eram mică, fără să mă învețe cineva. Fără să avem vreun obicei sau tradiție pe care să ne propunem să le respectăm. Pur și simplu am înțeles în ani!
Da, Crăciunul nostru o să fie mereu despre familie. Acasă. Simplu. Cu noi împreună.

Cu stat la masă, cu miros de cozonac cald, jucat remi, mima, uitat la televizor, primind cu drag colindătorii🎶printre care și fratele meu. Mi-e dor de acele vremuri când mergeam cu colinda prin frig, ninsoare ..dar noi nu le simțeam, eram și sunt fericită.
N-am destule cuvinte, dar știu și simt cât suntem de norocoși!
Știu că cineva a dat cu praf magic peste noi…

Va doresc tuturor să vă bucurați așa cum mă bucur eu. De tot ce aveți, de familia voastră, de viața voastră! Să-i iubiți pe cei dragi cu tot ce sunt si nu sunt. Sa renunțați la așteptări și să fiți recunoscători pentru fiecare cuvânt, gest sau gând care exprimă iubire!

Să aveți cele mai frumoase sărbători din viața voastră! Meritați!

Un video pe care l-am făcut la împodobirea bradului. Eu și fratele meu mai mic, Sebi…mereu la datorie! 😂🎄

https://instagram.com/boisoreanualexandra?utm_source=ig_profile_share&igshid=1cif7uj6f1nz8 aici mă puteți găsi pe Instagram, acolo încerc să postez mai des

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.